Schwabenhymne

#1 von manfredo ( Gast ) , 02.06.2009 16:58

Hallo

Für alle Schwaben.

manfredo

RE: Schwabenhymne

#2 von scubath , 02.06.2009 21:43

ja isch ja voll grass geil @ manfredo. hab net denkt das ihr doa schwoaba in dem forum haenn. hasch scho oin troffa?
lach mich echt weg, aber jungs der song ist so wie das ware leben, ich find das super, danke manfredo.

scubath  
scubath
Beiträge: 1.968
Registriert am: 05.05.2009


RE: Schwabenhymne

#3 von Allgeier , 31.10.2009 22:40

It schlaecht dees Liad. I bie ja koi richtiger Schwob, aber Spaetzla ma i doch gain.
I sag immer i bie a boirischer Schwob wo im Allgei dahoi isch. Weil so richtige Boira simer ja it und so richtige Schwoba ja au it.
Mit da schweizer, mit daena ka ma ja no dialekt schwaetze, dia verschtandat eun ja no, aber dia Preisa. Ja guat nacht.
Ma kent ja amol an dialaekt Thread aufmacha, wo ma blos dialekt schreiba daef.

Allgeier

 
Allgeier
Besucher
Beiträge: 2.388
Registriert am: 03.10.2009


RE: Schwabenhymne

#4 von thai.fun ( Gast ) , 31.10.2009 22:47

Also die Schwarzwälder reden ja bald so wie die Deutschschweizer. Noch ein paar Jährchen und in Deutschland ist Schweizer-deutsch Schul-Pflicht......

thai.fun

RE: Schwabenhymne

#5 von Rong Kwang ( gelöscht ) , 31.10.2009 22:51

hanoi woisch desch is ed so oifach des vertahd dann ja ned ajeder

aber nur zu
Allgäuerisch ist nicht gleich Allgäuerisch: Trotz der regionalen Unterschiede im Allgäuerischen hilft ein Mundart-Glossar mit wichtigen Begriffen, die Einheimischen zu verstehen.
http://www.ats-group.net/woerterbuecher/...llgaeuisch.html

dann Noch Bayrisch, schwäbisch, fränkisch und was sonst noch für mundart hier heimisch is

Rong Kwang

RE: Schwabenhymne

#6 von Allgeier , 01.11.2009 08:02

Zitat von thai.fun
Also die Schwarzwälder reden ja bald so wie die Deutschschweizer. Noch ein paar Jährchen und in Deutschland ist Schweizer-deutsch Schul-Pflicht......




Des isch doch falsch thai_fun.
Wenn des so weitr goht, dann schwaetz dia halb Schweiz bald schwaebisch. Dia ganza Leit wo zum schaffa in Schweiz gand, die bringat doch eiser Kulturguat zu daene.
I ha au in dr Schual glaenet das im Johr 987 Allgeier Missionar in Schweiz sind. Dia hand au des Emmathaler Rezept im Rucksack ket. Also ka ma sagen das dia Wuzla des Schweizer Kaes im Allgei liega. Des glaubt eum hald koiner, aber isch so.

No a Danksche an dah Rong Kwang, was ma alts it find in dem hura Internet. Sacha geits.

Dann no an scheena Sonntig mitanand

Allgeier

 
Allgeier
Besucher
Beiträge: 2.388
Registriert am: 03.10.2009


RE: Schwabenhymne

#7 von thai.fun ( Gast ) , 01.11.2009 16:41

Zitat von Allgeier
im Johr 987 Allgeier Missionar in Schweiz sind. Dia hand au des Emmathaler Rezept im Rucksack ket


Was? Allgeier und Käse? Nie und nimmer. Vorher die Algerier mit Kamelmilch.....

thai.fun

RE: Schwabenhymne

#8 von veldenz , 20.01.2010 11:26

guten morgen,

hier noch ein netter videolink fuer alle reinrassigen schwaben.
oder eigentlich mehr fuer suedschwaben.

viel spass dabei,auch interessant fuer nichtschwaben.

http://www.chilloutzone.to/video/fkk-am-...ellinsfurt.html

veldenz  
veldenz
Besucher
Beiträge: 884
Registriert am: 21.11.2008


   

polizei-poeten
Dr. Hook

Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz